انواع مخلوط کن

انواع مخلوط کن و پارچ رنگی ویتامیکس

ویتامیکس

انواع مخلوط کن و پارچ رنگی ویتامیکس

انواع مخلوط کن و پارچ رنگی ویتامیکس در تهیه انواع نوشیدنی و دسرها، لوازم برقی آشپزخانه نقش کمک کننده بسزایی دارند.

مخلوط کن ها نه تنها در آشپزخانه منازل مورد استفاده قرار میگیرند بلکه یکی از وسایل و تجهیزات کافی شاپ هستند.

 

مخلوط کن ها ویتامیکس

 

به علت کارایی بالا در خرد کردن و تسریع هم زدن مواد غذایی، انواع میوه ها و انواع خشکبار این دستگاه جایگاه بالایی در تجهیزات آشپزخانه ها دارد. انواع مختلفی از مخلوط کن ها به بازار ارائه می شوند. در این مقاله با انواع ویژگی های آنان آشنا خواهیم شد.

انواع مخلوط کن ویتامیکس مخلوط کن ها بسته به نیاز مخاطبین و کاربردی که از ساده تا پیچیده دارند به چهار دسته متفاوت تقسیم می شوند. در جدول زیر توضیح داده شده است.

انواع مخلوط کن

این چهار نوع هر کدام عملکرد خاص خود را دارند که به آن خواهیم پرداخت. بیشترین کاربرد این مخلوط کن در منازل خانگی یا در تجهیزات کافی شاپ های کوچک یا بیرون بر است. از این دستگاه برای کارهایی از قبیل شیرموز و مخلوط کردن میوه ها و یا سبزیجات استفاده میشود.

این دستگاه ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا و کاربرد فراوان میتوانند گزینه خوبی برای آشپزخانه شما باشد  پارچ رنگی ویتامیکس برای پارچ مخلوط کن از جنس های استیل، شیشه و یا پلاستیک استفاده میکنند.

 

پارچ های پلاستیکی

پارچ های پلاستیکی از استیل و شیشه ای سبک ترند و کار با آنها بسیار راحت تر است به همین علت ما به شما پارچ رنگی ویتامیکس را پیشنهاد میکنیم زیرا علاوه بر سبکی در مقابل شکستگی مقاوم اند. علاوه بر آن با شستشوی راحت آن، برای تهیه انواع دسر و یا نوشیدنی و آب میوه هادر کمترین زمان گزینه مناسبی برای تجهیزات کافی شاپ ها هستند. 

ویتامیکس

مخلوط کن شخصی مخلوط کن شخصی به علت قابلیت جابجایی آسانی که دارد قابل استفاده برای خرید تجهیزات کافی شاپ سیاراست و یا ورزشکارانی که باید قبل و بعد ورزش مواد غذایی مورد نیاز خود را از انواع میوه جات به دست بیاورند.

مطالب مرتبط