دستگاه کاتر مرغ چیست؟

دستگاه کاتر مرغ چیست؟

دستگاه کاتر مرغ چیست؟

دستگاه کاتر مرغ

دستگاه کاتر مرغ چیست؟

 

دستگاه کاتر مرغ یا همان مرغ خردکن که کاربردش از نام آن نمایان است یکی از تجهیزات پرکاربرد برای قصابی ها و یا فروشگاه های پروتئینی است. از این دستگاه برای تکمیل تجهیزات رستوران نیز استفاده می شود. این دستگاه با سرعت بسیاری گوشت، مرغ و ماهی را برای مخاطبین و مشتری ها خرد و پاک می کند. و دیگر کاربردهای آن تکه کردن مرغ برای آماده کردن و سرخ کردن آن در دستگاه پخت مرغ کنتاکی است.

 دستگاه کاتر مرغ در سه نوع مختلف تولید شده و به بازار ارائه می شوند، که شامل مدل ایستاده، رومیزی و سینک می باشد. از مدل سینک دار آن میتوان برای شستشو استفاده نمود. این دستگاه از استیل ساخته میشود و استیل یکی از کالاهای وارداتی است، که رابطه مستقیم با ارز دارد و قیمت دستگاه کاتر مرغ نیز به همین دلیل نیز متفاوت است. این دستگاه در داخل و خارج کشور نیز تولید می شود. از میان آنها میتوان به دستگاه مرغ خرد کن ایتالیایی اشاره کرد. این دستگاه دارای برند های گوناگون و متنوعی است.

  • اره برقی قصابی

دستگاه کاتر مرغ مانند اره برقی قصابی دستگاهی است که برای برش استخوان و گوشت کاربرد دارد. این دستگاه به قدری قدرت دارد که برای بریدن گوشت یخ زده گاو و گوسفند نیز استفاده می شود. اره برقی نیز در برند ها و شکل های متنوعی در بازار ارائه می شوند. از اره برقی برای قسمت های بزرگ تراستفاده میشود. این مدل ها دارای فک های بزرگی هستند. برای اره برش ماهی نیازی به فک بزرگ نخواهید داشت.

  • دستگاه کاتر مرغ ، دستگاه کاتر مرغ چیست؟

دستگاه کاتر مرغ به دو گونه نو و دست دوم در بازار موجود است. این دستگاه به خوبی و به آسانی مرغ، ماهی و انواع گوشت را بدون دخالت دست برش می دهد. این دستگاه کابرد بسیار خوبی در آشپزخانه های صنعتی و تجهیزات رستوران دارد. درست است که این دستگاه سرعت شما را بهبود می بخشد ولی به علت کارایی که دارد هنگام کار با آن دقت کنید و از دستکش مخصوص استفاده کنید. این نوع دستکش ها به علت دارا بودن بافت سخت و جنس محکم از امنیت بالایی برخوردار هستند

  • خرید مرغ خردکن

این دستگاه به دو نوع به صورت دستی و برقی عرضه می شود و از نظر قیمتی نیز متفاوتند. قیمت دستگاه کاتر مرغ اتوماتیک بیشتر از دستگاه کاتر مرغ دستی است. این دستگاه به راحتی مرغ را تکه تکه میکند و حتی میتواند پوست مرغ را جدا کند و شما با خرید دستگاه کاتر مرغ، دستگاه پوست کن مرغ نیز دارید. دستگاه پوست کن مرغ نیز در بازار موجود است که مخصوص پوست کندن پوست از گوشت مرغ است برای این جداسازی، مرغ ها را درون این دستگاه ریخته، دستگاه با دارا بودن برجستگی های داخلی در حال چرخش، میتواند پوست ها را جدا کند. دستگاه مرغ خرد کن رومیزی دستگاه کوچکی است که به آسانی با قرار دادن آن روی میز یا جزیره آشپزخانه میتوان از آن استفاده کرد.

  • نکات در مورد خرید دستگاه کاتر مرغ

برای خرید نو دستگاه کاتر مرغ برای تجهیزات رستوران ارزان  دقت داشته باشید که از شرکت هایی دستگاه را تهیه کنید که معتبر بوده و برگه ضمانت کالا و برگه اصالت کالا را در اختیار شما قرار می دهند و علاوه بر آن برای محصولات خود از گارانتی و برگه ضمانت استفاده می کنند. برای خرید دستگاه کاتر مرغ دسته دوم باید دقت کافی را داشته باشید حتما به دینام دستگاه و تیغه آن توجه کنید زیرا ممکن است به علت نقص فنی در قسمت مکانیکی دستگاه شما مجبور شوید به اندازه یک دستگاه نو برای آن هزینه کنید. ما به شما پیشنهاد خرید دستگاه جدید و نو را می دهیم زیرا پس از مدتی بازدهی که شما از دستگاه انتظار دارید را دستگاه دسته دوم به شما نخواهد داد.